WIADOMOŚCI

X-Trade Brokers sponsorem McLarena
X-Trade Brokers sponsorem McLarena
Zgodnie z ubiegłotygodniowymi doniesieniami, dom maklerski X-Trade Brokers, został oficjalnym sponsorem zespołu McLaren. Na prezentację, która miała miejsce w warszawskim hotelu Hilton przybył dyrektor zarządzający ekipy, Jonathan Neale.
baner_rbr_v3.jpg
Logo X-Trade Brokers pojawi się na wlotach powietrza do silnika znajdujących się nad głową kierowcy w obu bolidach MP4-25 a także strojach zawodników.

„XTB wchodzi w nowy etap swojego rozwoju. Rozrastaliśmy się bardzo dynamicznie przez ostatnie lata osiągając pozycję leadera rynku w Europie Środkowej. Teraz czas, aby włączyć się w rywalizację światową, a do tego potrzebujemy globalnego partnera. Zespół Vodafone McLaren Mercedes, tak samo jak my, nastawiony jest na sukces, dlatego też nasza współpraca wydawała się naturalnym posunięciem.” - mówi Jakub Zabłocki, Prezes Zarządu X-Trade Brokers.

"Zastanawiając się nad sponsoringiem, długo analizowaliśmy, który sport i zespół najlepiej odzwierciedla wysokie standardy naszego działania: profesjonalizm, wykorzystanie nowoczesnych technologii i dynamizm. Vodafone McLaren Mercedes spełnia wszystkie te kryteria, jak i niesie ze sobą atrakcyjne możliwości zwiększenia globalnej świadomości oraz obecności marki XTB. Nasza współpraca z firmą Vodafone McLaren Mercedes wyznacza nowy etap dynamicznego rozwoju i ekspansji dla XTB. Jest to także wielki dzień dla Polski." - dodał Zabłocki.

"X-Trade Brokers jako członek światowej klasy grupy partnerów naszego zespołu doskonale wpisuje się w unikalny oraz magnetyzujący charakter Formuły 1 i Vodafone McLaren Mercedes,” powiedział Jonathan Neale, dyrektor zarządzający McLaren Racing.

"Jako prawdziwie międzynarodowy zespół Formuły 1, jesteśmy dumni, że współpracujemy z międzynarodowymi firmami z różnych sektorów biznesu. Tym bardziej cieszymy się, że dołączyła do nas Polska. Obecność X-Trade Brokers w F1 to nie tylko doskonała wiadomość dla Vodafone McLaren Mercedes - to również bardzo ekscytujący moment dla rozwoju Polski oraz polskiego biznesu ogólnie, jako że Polacy poszerzają swoje istnienie w Formule 1.”

"Firma Vodafone McLaren Mercedes zawsze dokłada wszelkich starań, aby zapewnić naszym partnerom uzyskać jak największe zyski z inwestycji. Nasze partnerstwo można podsumować tak: korzystne dla obu stron spotkanie umysłów i celów, których wynik jest ekscytującą mieszanką sportowego triumfu i sukcesu komercyjnego." – podsumował Neale.

Do Formuły 1 puka coraz więcej polskich firm. W ubiegłym tygodniu donosiliśmy, że firma FoodCare, producent napoju energetycznego Tiger, wprowadza na rynek nowy produkt, napój N-Gine, który promować ma osoba Roberta Kubicy.
Galeria

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

88 KOMENTARZY
avatar
nasedo

09.03.2010 11:29

0

korzystałem z usług Xtradebrokers jeszcze jakiś czas temu. Korzystałem również z usług FxPro :-) Widać brokerzy muszą nieźle zarabiać, na swoich klientach... Ale bardzo dobrze, cieszę się, że polskie firmy chcą sponsorować F1.


avatar
dafxf

09.03.2010 11:32

0

Tylko troche szkoda ze nie chca wspierac tego teamu gdzie brdzie walczyl ICH rodak moze w przyszlym roku zawsze by to pomoglo w rozwoju bolidu.


avatar
redlum

09.03.2010 11:36

0

ja to myślę - że tu chodzi o pozyskanie klientów z UK - temu wybrali McLarena a nie Renaulta.


avatar
pesymista

09.03.2010 11:38

0

Przeczytałem dzisiaj taki jeden komentarz do tego wydarzenia: "Polacy przybijają gwóźdź do trumny polskiego kierowcy", zgadzam się z tym chociaż może to jest trochę kontrowersyjne stwierdzenie. Z jednej strony oczywiście mają prawo sponsorować sobie kogo chcą, ale z drugiej pozostaje pewien niesmak i ukryty żal, że jednak nie wspierają naszego. A takich okazji może nie być już wiele. Tym bardziej szkoda bo mclaren ma już trochę tych sponsorów i kaski im nie brak. Ta firma ewidentnie chce tylko i wyłącznie na tym zarobić, nie kierując się żadnymi sentymentami i solidarnością. Pozdro


avatar
Motylos

09.03.2010 11:38

0

Akurat firma deko z mojej branży - z tego co wiem XTB chce zaistnieć na rynkach Azji - zwłaszcza Chiny i Indie.


avatar
czesteriks

09.03.2010 11:46

0

Właścicielem Renault F1 jest firma zajmująca się obrotem kapitałami więc trudno brać sponsora zajmującego się tym samym biznesem . To tak jakby sponsorem Mercedesa była Toyota .


avatar
Voight

09.03.2010 11:50

0

W finansach sentymenty i solidarność to głupota. Poza tym kolorystyka logo jest trochę bardziej podobna do McL niż Renault


avatar
ural

09.03.2010 11:52

0

Genialny strzał w stopę. Nie ma to jak sponsorować bufonka Hamiltona i najbardziej prostacki team w historii, czyli McLarena. Nie będę nawet przypominał jak na temat Kubicy wypowiadał się Ron D(/P)ennis. Jak dla mnie skandal i totalna pomyłka - w moich oczach XTB tylko na tym straciło i przyznam, że jak jeszcze niedawno się zastanawiałem, czy nie korzystać z ich usług (mają bdb dostęp do Forexu), to dziś raczej wybiorę inną firmę. Wstyd! Jak można wspierać jednego z głównych konkurentów Kubicy i tak bardzo skompromitowany team jak McLaren? Międzynarodowe aspiracje są kiepskim argumentem, bo Renault też by im to zapewniło. Zresztą każdy team byłby lepszy, niż McLaren...


avatar
RentonB

09.03.2010 11:59

0

@8 To samo mozna powiedziec o renault, swiat idzie do przodu i nikt o tym juz nie pamieta tu nie chodzi o wspieranie rodaka tylko o maksymalne zyski w sponsoringu jakim jest rynek brytyjski


avatar
Kimi Rajdkoniem

09.03.2010 12:05

0

Ja kibicuję Ferrari a zamiast Acera sprzedaję sprzęt SONY. Kibicuję też Kubicy ale wolę popijać Red Bulla. I nie jeżdżę BMW ani Renault. Mimo wszystko fajnie, że Polskie firmy sponsorują coś w F1


avatar
sliwa007

09.03.2010 12:08

0

szkoda że McLaren, dobrze że wogóle...


avatar
nowyziomal

09.03.2010 12:09

0

zamiast się cieszyć że polskie firmy będą widoczne na innych bolidach, to zaczyna się znów polskie skomlanie na temat koloru "obsydianowego". To się w glowie nie mieści. NAWET NIE CHCE SOBIE WYOBRAŻAĆ CO polacy by powiedzieli gdyby Reanult było polską stajnią i zamiast dwóch polaków jeżdziłby jakiś hiszpan z włochem, albo taki Santander sponsorujący po odejściu Alonso , Hamiltona, jad by z was tryskał na kilometr, ludzie trochę tolerancji i będzie dobrze


avatar
misiauek

09.03.2010 12:22

0

moim zdaniem marketingowo pomysł chybiony....przecieznp. bank santander. poszedł za "swoim" Alonso z Maca do Ferarri bo to marketingowo dużo korzystniejsze....nie rozumiem speców od reklamy xtb....dlaczego nie Renault...?


avatar
nasedo

09.03.2010 12:24

0

@8 Ural - widać jakie masz pojęcie w temacie... xtb to bdb dostęp do foreksu? człowieku:) A Kubicy nie brakuje kasy, nie potrzebuje już większej ilości sponsorów, Renówka ma sponsorów i jeździ! Nie dziwie się, że Xtb chce mieć logo na samochodzie pewnego zespołu... to całkiem logiczne.


avatar
nasedo

09.03.2010 12:25

0

@13. misiauek - Xtb nie celuje tylko w klientów polskich, na których ilość nie może narzekać, bo w Polsce jest dobrze znanym biurem brokerskim. Za to chce zabłysnąć na świecie, więc nie dziwie się, że wybrali czołowy Team.


avatar
ural

09.03.2010 12:47

0

Nasedo nie podniecaj się tak. A polskie firmy powinien obowiązywać patriotyzm. Jakbyś się trochę interesował tematem, to byś wiedział, że na początku kariery praktycznie nikt (poza Taktem) nie wspierał Kubicy. Polskie firmy są takie, jak większość polskich przedsiębiorców - czyli cwaniactwo i ślepe patrzenie na zysk. Każda szanująca się firma powinna mieć odpowiednią kulturę organizacyjną i dbać o swoje środowisko. XTB jest nastawione tylko na zysk, ale tak firmy działały w latach 80-tych. Potem zrozumiały, że nastawienie li tylko na zysk jest błędną strategią - wygrywają te firmy, które dbają o swoje otoczenie. A otoczeniem XTB jest na razie Polska. Skoro mają ambicje międzynarodowe, to mogli działać tak, jak producen N-Gine. Jeśli z kolei nie było szans na sponsorowanie Renault, to mogli wspierać inny team, niż McLaren, a kto siedzi odrobinę w temacie ten wie, że akurat McLaren, to z punktu widzenia marketingowego najgorszy z możliwych pomysłów. Czego by o XTB nie mówić, to na dzień dzisiejszy ich głównym rynkiem jest Polska. Oczywiście zawsze znajdą się w naszym kraju ludzie, którym nie będą przeszkadzać obsydianowe barwy naszej narodowej reprezentacji, ale cóż, jak się nie ma szacunku nawet dla własnych barw narodowych, tylko pozwala z nimi wygrywać tandetnej i prymitywnej komercji, to od razu wiadomo z jakiego rodzaju osobnikiem ma się do czynienia.


avatar
mechaf1

09.03.2010 12:55

0

13 Masz rację . Dziwne że nie wspierają zespołu w którym jeździ nasz jedyny ziom w F1. Wsparcie zespolu Renault tak samo dałoby im planowany rozgłos na świecie , a jednocześnie przysporzyłoby więcej klientów w kraju .


avatar
IceOne

09.03.2010 12:58

0

Nie rozumiem dlaczego sie niektorzy oburzaja ze XTB bedzie sponsorem McL a nie Reno.McL jest 10 razy atrakcyjniejsza platforma reklamowa od Reno,pozatym to zespol legenda i jeden z faworytow to MS w 2010, prawie zawsze sa widoczni w czolowce. Reno natomiast to zeby dlugo nie pisac - poaferowy trupek fabrycznego zespolu F1.


avatar
anode2

09.03.2010 13:00

0

ake stek bzdur.. w takim razie czemu petronas nie sponsoruje malezyjskiego lotusa, czemu ferrari nie ma wloskiego kierowcy, czemu renault nie ma francuskiego kierowcy i czemu ich siedziba jest w anglii, czemu force india nie zatrudnilo chandhoka? to jest biznes a nie sentymenty... nam pozostaje trzymac kciuki za roberta w nadchodzacym sezonie, bo gdy zdobedzie WDC to polskie firmy (o ile bedzie je stac) beda pchaly sie drzwiami i oknami aby ogrzac sie w blasku chwaly mistrza swiata ;) tymczasem gratuluje xtrade brookers za trafny wybor!


avatar
AndrzejOpolski

09.03.2010 13:16

0

Bardzo dobrze się stało, że polska firma zaistnieje jako sponsor w F1. To sygnał dla świata, że Polska to kraj wysoko rozwinęty na nie cepelia. A to kogo wspierają jest sprawą drugorzędną. Po to zdecydowali się wydać ciężką kasę aby być zauważeni przez jak największą ilość potencjalnych klientów. User @ural pisząc, że ";...akurat McLaren, to z punktu widzenia marketingowego najgorszy z możliwych pomysłów." nie ma racji. Wystarczy sprawdzić, które zespoły absorbują najwięcej czasu podczas przekazów TV. Absolutna czołówka to Ferrari i McLaren czyli wybór X-Trade Brokers jest jak najbardziej słuszny marketingowo.


avatar
padre

09.03.2010 13:41

0

Marketingowo wybór wydaje się słuszny,platforma reklamowa niezła w postaci bolidu McLarena! Jednak mały niedosyt pozostał,że jednak nie poszli za Robertem...Sentyment każde popierać swoich,no ale.... Tak czy inaczej należy się cieszyć że Polska zaistniała w tym cyrku zwanym F1 chociażby jako ojczyzna 2 sponsorów!!! Pozdro dla wszystkich kibiców F1 znad Wisły!!!


avatar
Kojo

09.03.2010 13:48

0

Niezmiernie mi miło i tak sympatycznie się zrobiło, jak się dowiedziałem, że Polska firma będzie sponsorować jedne z czołowych i najbardziej zasłużonych teamów i historii F1. To bardzo dobry wybór, Mcl bardzo często jest pokazywany w czasie transmisji. Parę słów do pesymistów i przeciwników takiego posunięcia: Nie wiem czy czytacie komentarze zanim sami się wypowiecie, ale chyba nie wszyscy, bo jak ktoś stwierdził, że X-Trade Brokers nie może sponsorować zespołu Renault, bo jego właścicielem jest firma prowadząca inwestycje finansowe dużego ryzyka i można powiedzieć, że działają na tym samym rynku, a zaraz potem czytam jak ktoś się użala, że ta X-Trade Brokers nie sponsoruje Renault, przykre to, ale niektórym nie dogodzisz, jeśli Ci pesymiści mają rację, to czemu Santander nie poszedł za Alonso do Renault po sezonie 2007???Pozdrawiam ps:Nie mógł, bo głównym sponsorem Renault było wtedy ING-2 banki w jednym teamie, to by nie było dobre połączenie


avatar
ural

09.03.2010 13:52

0

Wszystko, tylko nie McLaren - to team o najgorszym wizerunku w F1 i sam sobie na to zapracował. Więcej pożytku byłoby z zainwestowania tych pieniędzy w jeden z nowych teamów, gdzie za te same pieniądze mieliby pomalowane pół bolidu i pewnie jeszcze by wtrynili jakiegoś polskiego kierowcę.


avatar
seba95

09.03.2010 14:03

0

to najlepszy samochód w tym sezonie


avatar
maksym

09.03.2010 14:04

0

Panowie wiecie może czy Live timing ze strony F1.com będzie działać w telefonie ?


avatar
nasedo

09.03.2010 14:07

0

@Ural... - Kto tu się podnieca. Ja spokojnie i racjonalnie mówię, że Mcl to czołówka i nie dziwie się, że Xtb chce mieć logo w czołówce a nie gdzieś w środku stawki. Xtb zdobyło już rynek polski, teraz walczą o rynki zagraniczne. Mcl jest bardzo źle postrzegany w Polsce, ale czy zagranicą? Ma swoich wrogów ale też duuużo fanów. Zaś stwierdzenie, że polskie firmy POWINIEN obowiązywać patriotyzm jest bzdurne - niby czemu? Nikt nie ma takiego obowiązku. A to czy opłaca się sponsorować im Mcl okaże się po sezonie i po tym ilu klientów zdobędą z zagranicy, bo z Polski już im nie brak.


avatar
atomic

09.03.2010 14:24

0

20@ tu po raz pierwszy zgodzę się z treścią postu.


avatar
atomic

09.03.2010 14:25

0

postu AndrzejaOpolskiego


avatar
atomic

09.03.2010 14:26

0

nie zapomnijmy ,że w ten week na torze pojawi się również ekipa "verva orlen team " w porsche super cup


avatar
Kojag

09.03.2010 15:02

0

29. A będzie można gdzieś obejrzeć te Porshe Supercup? A całe te zainteresowanie sponsorowanieem to i tak za sprawą Kubicy jest :)


avatar
kempa007

09.03.2010 15:05

0

Tak, Polsat Sport Extra :-) Sokol nie bedzie komentowal wyscigow F1 w Polsacie.


avatar
jarosdzi

09.03.2010 15:09

0

Panowie, powierzcie mi swoje pieniądze i powiedzcie: mam inwestować w ochronę lasów na Pojezierzu Pomorskim, gdzie zysku z inwestycji może nie być, czy też produkcję energii, którą ciągle ktoś potrzebuje i którą zawsze można sprzedać? XTB to broker, który ma inwestować najwydajniej pieniądze powierników, którzy jeśli chcą sponsorować Kubicę - powinni sami to zrobić. Jasne, że chcę sukcesów Kubicy i uważam go za bardzo dobrego kierowcę, ale sprawy sponsoringu (czytaj: inwestycji w reklamę) to zupełnie co innego. Nie wolno nam krytykować sposobu wydawania nie naszych pieniędzy.


avatar
el_diablo

09.03.2010 15:15

0

Kempa , czy Polsat bedzie kogos wysyłał na GP??


avatar
biter1

09.03.2010 15:28

0

Marka XTB jest w znacznej mierze zgodna Marketingowo i wizerunkowo z profilem Mcl i nie chodzi tu o kolor - który zresztą paradoksalnie tez ma znaczenie - ale o sposób działań. Marca Mcl dla osoby która ogląda wyścigi ale nie pasjonuje się tym tak jak my prezentuje się znacznie bardziej nobilitowanie niż Renówka czy nawet bardzniej niż Ferrari. Pracuję w firmie zajmującej się Marketingiem oraz przeprowadzeniem kampani reklamowych, głownie internetowych ale nie tylko. Dla firm z sektora Premium takich do jakich niewątpliwie należy XTB a przynajmniej pretenduje w chwili obecnej Mcl jest najlepszym Targetem, jest on odbierany jako Marka Noble, mająca pewien styl i szyk, składa się na to staż w F1 ale również nazwa McLaren kojarząca się z wyższymi swerami i arystokratycznością, Barwy, Srebro z Czerwonymi elementami są niezwykle eleganckie, jego wysoka rozpoznawalność, te elementy bardzo przyciągają firmy Premium. Ferrari jakkolwiek bardziej rozpoznawalne bardziej kojarzy się z dynamiką pewną nutą ryzyka i beztroski. Taki wybór dla firmy inwestującej pieniądze był by strzałem w kolano. Owszem banki, zakłady bukmacherskie, tytoń alkochole jak najbardziej pasują do nich ale nie pasują firmy Stateczne. Co do Renówki, marketingowo no cóż, 1. Francuzi 2. Fatalne Barwy 3.Właściwie niewiele osób identyfikuje to Renault z tym mistrzowskim z przed X lat. Głownie za sprawą zmiany barw z Elfowskich na żółte. Renówka robi wrażenie takiej młodej niepoważnej i niedoświadczonej, nie jest ono dobre wizerunkowo. Kolejna sprawa że wartość Renówki obniżyły zawirowania finansowe i sprawa kto będzie właścicielem, to wszystko co działo sie zimą głównie w Grudniu. Jakieś Izotoniki jak N-Gine, Tiger czy Mountain Diew. Batony Liony Snikersy czyli cała franczyzna Nestle to jest marka która mogła by być zainteresowana renówką. Jakies Snaki ewentualnie. Coś skierowane dla ludzi młodych, ale to dopiero jak Renia pokaże że jest conajmniej w środku stawki.


avatar
marioblondi

09.03.2010 15:29

0

Totalny wstyd i hańba. XTB powinien wspierać Kubka. Rozejrzę się za innym brokerem zwłaszcza, że ostatnio pojawił sie niejaki Admiral o podobnym systemie transakcyjnym.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu